joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 143

1. (Un psalm al lui David.) Doamne, asculta-mi rugaciunea, pleaca-Ti urechea la cererile mele! Asculta-ma in credinciosia si dreptatea Ta!

2. Nu intra la judecata cu robul Tau! Caci nici un om viu nu este fara prihana inaintea Ta.

3. Vrajmasul imi urmareste sufletul, imi calca viata in picioare la pamant: ma face sa locuiesc in intunerec, ca cei ce au murit de multa vreme.

4. Imi este mahnit duhul in mine, imi este turburata inima in launtrul meu.

5. Mi-aduc aminte de zilele de odinioara, ma gandesc la toate lucrarile Tale, cuget la lucrarea manilor Tale.

6. Imi intand manile spre Tine; imi suspina sufletul dupa Tine, ca un pamant uscat.

7. Grabeste de m'asculta, Doamne! Mi se topeste duhul: nu-mi ascunde Fata Ta! Caci as ajunge atunci ca cei ce se pogoara in groapa!

8. Fa-ma sa aud disdedimineata bunatatea Ta, caci ma incred in Tine. Arata-mi calea pe care trebuie sa umblu, caci la Tine imi inalt sufletul.

9. Scapa-ma de vrajmasii mei, Doamne, caci la Tine caut adapost.

10. Invata-ma sa fac voia Ta, caci Tu esti Dumnezeul meu. Duhul Tau cel bun sa ma calauzeasca pe calea cea dreapta!

11. Pentru Numele Tau, Doamne, invioreaza-ma; in dreptatea Ta, scoate-mi sufletul din necaz!

12. In bunatatea Ta, nimiceste pe vrajmasii mei, si perde pe toti protivnicii sufletului meu, caci eu sunt robul Tau.