joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 57

1. (Catre mai marele cantaretilor. "Nu nimici". O cantare de lauda a lui David. Facuta cand a fugit in pestera, urmarit de Saul.) Ai mila de mine, Dumnezeule, ai mila de mine! Caci in Tine mi se increde sufletul; la umbra aripilor Tale caut un loc de scapare, pana vor trece nenorocirile.

2. Eu strig catre Dumnezeu, catre Cel Prea Inalt, catre Dumnezeu, care lucreaza pentru mine.

3. El imi va trimete izbavire din cer, in timp ce prigonitorul meu imi arunca ocari. (Oprire). Da, Dumnezeu Isi va trimete bunatatea si credinciosia.

4. Sufletul meu este intre niste lei: stau culcat in mijlocul unor oameni cari varsa flacari, in mijlocul unor oameni ai caror dinti sunt sulite si sageti, si a caror limba este o sabie ascutita.

5. Inalta-Te peste ceruri, Dumnezeule, peste tot pamantul sa se intinda slava Ta!

6. Ei intinsesera un lat supt pasii mei; sufletul mi se incovoia, si-mi sapasera o groapa inainte: Dar au cazut ei in ea.

7. Inima mea este tare, Dumnezeule, inima mea este tare; voi canta, da, si voi suna din instrumentele mele.

8. Trezeste-te, suflete! Treziti-va, alauta si arfa! Ma voi trezi in zori de zi.

9. Te voi lauda printre popoare, Doamne! Te voi canta printre neamuri.

10. Caci bunatatea Ta ajunge pana la ceruri, si credinciosia Ta pana la nori.

11. Inalta-Te peste ceruri, Dumnezeule, peste tot pamantul sa se intinda slava Ta!