joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 88

1. (O cantare. Un psalm al fiilor lui Core. Catre mai marele cantaretilor. De cantat cu flautul. O cantare a lui Heman, Ezrahitul.) Doamne, Dumnezeul mantuirii mele! Zi si noapte strig inaintea Ta!

2. S-ajunga rugaciunea mea inaintea Ta! Ia aminte la cererile mele;

3. caci mi s-a saturat sufletul de rele, si mi se apropie viata de locuinta mortilor.

4. Sant pus in randul celor ce se pogoara in groapa, sunt ca un om, care nu mai are putere.

5. Stau intins printre cei morti, ca cei ucisi si culcati in mormant, de cari nu-Ti mai aduci aminte, si cari sunt despartiti de mana Ta.

6. M'ai aruncat in groapa cea mai de jos, in intunerec, in adancuri.

7. Mania Ta ma apasa, si ma napadesti cu toate valurile Tale.

8. Ai indepartat dela mine pe toti prietenii mei, m'ai facut o pricina de scarba pentru ei; sunt inchis si nu pot sa ies.

9. Mi se topesc ochii de suferinta; in toate zilele Te chem, Doamne, si-mi intind manile spre Tine!

10. Oare pentru morti faci Tu minuni? Sau se scoala mortii sa Te laude?

11. Se vorbeste de bunatatea Ta in mormant, si de credinciosia Ta in Adanc?

12. Sant cunoscute minunile Tale in intunerec, si dreptatea Ta in tara uitarii?

13. Doamne, eu isi cer ajutorul, si dimineata rugaciunea mea se inalta la Tine.

14. Pentruce, Doamne, lepezi sufletul meu? Pentruce imi ascunzi Fata Ta?

15. Din tinereta, sunt nenorocit si trag sa mor, sunt cuprins de spaimele Tale, si nu stiu ce sa mai fac.

16. Mania Ta trece peste mine, spaimele Tale ma nimicesc de tot.

17. Ele ma inconjoara toata ziua, ca niste ape, ma infasoara toate deodata.

18. Ai departat dela mine pe prieteni si tovarasi; si cei de aproape ai mei s-au facut nevazuti.