joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 25

1. La Tine, Doamne, imi inalt sufletul.

2. In Tine, Dumnezeule, ma incred: sa nu fiu dat de rusine, ca sa nu se bucure vrajmasii mei de mine!

3. Da, toti cei ce nadajduiesc in Tine nu vor fi dati de rusine: ci de rusine vor fi dati cei ce Te parasesc fara temei.

4. Arata-mi, Doamne, caile Tale, si invata-ma cararile Tale.

5. Povatuieste-ma in adevarul Tau, si invata-ma; caci Tu esti Dumnezeul mantuirii mele, Tu esti totdeauna nadejdea mea!

6. Adu-Ti aminte, Doamne, de indurarea si bunatatea Ta; caci sunt vecinice.

7. Nu-Ti aduce aminte de greselile din tinereta mea, nici de faradelegile mele; ci adu-Ti aminte de mine, dupa indurarea Ta, pentru bunatatea Ta, Doamne!

8. Domnul este bun si drept: de aceea arata El pacatosilor calea.

9. El face pe cei smeriti sa umble in tot ce este drept. El invata pe cei smeriti calea Sa.

10. Toate cararile Domnului sunt indurare si credinciosie, pentru cei ce pazesc legamantul si poruncile Lui.

11. Pentru Numele Tau, Doamne, iarta-mi faradelegea, caci mare este!

12. Cine este omul, care se teme de Domnul? Aceluia Domnul ii arata calea pe care trebuie s'o aleaga.

13. El va locui in fericire, si samanta lui va stapani tara.

14. Prietenia Domnului este pentru cei ce se tem de El, si legamantul facut cu El le da invatatura.

15. Eu imi intorc necurmat ochii spre Domnul, caci El imi va scoate picioarele din lat.

16. Priveste-ma si ai mila de mine, caci sunt parasit si nenorocit.

17. Nelinistea inimii mele creste: scoate-ma din necazul meu!

18. Uita-Te la ticalosia si truda mea, si iarta-mi toate pacatele mele.

19. Vezi cat de multi sunt vrajmasii mei, si cu ce ura mare ma urmaresc.

20. Pazeste-mi sufletul, si scapa-ma! Nu ma lasa sa fiu dat de rusine cand ma incred in Tine!

21. Sa ma ocroteasca nevinovatia si neprihanirea, cand imi pun nadejdea in Tine!

22. Izbaveste, Dumnezeule, pe Israel din toate necazurile lui.