joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 91

1. Celce sta supt ocrotirea Celui Prea Inalt, si se odihneste la umbra Celui Atoputernic,

2. zice despre Domnul: "El este locul meu de scapare, si cetatuia mea, Dumnezeul meu in care ma incred!"

3. Da, El te scapa de latul vanatorului, de ciuma si de pustiirile ei.

4. El te va acoperi cu penele Lui, si te vei ascunde supt aripile Lui. Caci scut si pavaza este credinciosia Lui!

5. Nu trebuie sa te temi nici de groaza din timpul noptii, nici de sageata care sboara ziua,

6. nici de ciuma, care umbla in intunerec, nici de molima, care bantuie ziua nameaza mare.

7. O mie sa cada alaturi de tine, si zece mii la dreapta ta, dar de tine nu se va apropia.

8. Doar vei privi cu ochii, si vei vedea rasplatirea celor rai.

9. Pentruca zici: "Domnul este locul meu de adapost!" si faci din Cel Prea Inalt turnul tau de scapare,

10. de aceea nici o nenorocire nu te va ajunge, nici o urgie nu se va apropia de cortul tau.

11. Caci El va porunci ingerilor Sai sa te pazeasca in toate caile tale;

12. si ei te vor duce pe mani, ca nu cumva sa-ti lovesti piciorul de vreo piatra.

13. Vei pasi peste lei si peste naparci, si vei calca peste pui de lei si peste serpi.

14. "Fiindca Ma iubeste-zice Domnul-deaceea il voi izbavi; il voi ocroti, caci cunoaste Numele Meu.

15. Cand Ma va chema, ii voi raspunde; voi fi cu el in stramtorare, il voi izbavi si-l voi proslavi.

16. Il voi satura cu viata lunga, si-i voi arata mantuirea Mea".