joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 42

1. (Catre mai marele cantaretilor. Cantarea fiilor lui Core.) Cum doreste un cerb izvoarele de apa, asa Te doreste sufletul meu pe Tine, Dumnezeule!

2. Sufletul meu inseteaza dupa Dumnezeu, dupa Dumnezeul cel viu; cand ma voi duce si ma voi arata inaintea lui Dumnezeu?

3. Cu lacrami ma hranesc zi si noapte, cand mi se zice fara incetare: "Unde este Dumnezeul tau?"

4. Mi-aduc aminte, si-mi vars tot focul inimii in mine, cand ma gandesc cum mergeam inconjurat de multime, si cum inaintam in fruntea ei spre Casa lui Dumnezeu, in mijlocul strigatelor de bucurie si multamire ale unei multimi in sarbatoare.

5. Pentruce te mahnesti, suflete, si gemi inlauntrul meu? Nadajduieste in Dumnezeu, caci iaras Il voi lauda; El este mantuirea mea si Dumnezeul meu.

6. Imi este mahnit sufletul in mine, Dumnezeule; de aceea la Tine ma gandesc, din tara Iordanului, din Hermon, si din muntele Mitear.

7. Un val cheama un alt val, la vuietul caderii apelor Tale; toate talazurile si valurile Tale trec peste mine.

8. Ziua, Domnul imi dadea indurarea Lui, iar noaptea, cantam laudele Lui, si inaltam o rugaciune Dumnezeului vietii mele.

9. De aceea, zic lui Dumnezu, Stanca mea: "Pentruce ma uiti? Pentruce trebuie sa umblu plin de intristare, supt apasarea vrajmasului?"

10. Parca mi se sfarama oasele cu sabia cand ma batjocoresc vrajmasii mei, si-mi zic neancetat: "Unde este Dumnezeul tau?"

11. Pentruce te mahnesti, suflete, si gemi inlauntrul meu? Nadajduieste in Dumnezeu, caci iarasi Il voi lauda; El este mantuirea mea si Dumnezeul meu.