joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 60

1. (Catre mai marele cantaretilor. Se canta ca si "Crinul marturiei". O cantare de lauda a lui David, spre invatatura. Facuta cand purta razboi cu Sirienii din Mesopotamia si cu Sirienii din Toba si cand s-a intors Ioab si a batut in Valea Sarii douasprezece mii de Edomiti.) Dumnezeule, ne-ai lepadat, ne-ai imprastiat, si Te-ai maniat: ridica-ne iaras!

2. Ai cutremurat pamantul, l-ai despicat; drege-i sparturile, caci se clatina!

3. Ai facut pe poporul Tau sa treaca prin lucruri grele, ne-ai adapat cu un vin de amortire.

4. Ai dat celorce se tem de Tine un steag, ca sa-l inalte spre biruinta adevarului.

5. Pentruca prea iubitii Tai sa fie izbaviti, scapa-ne prin dreapta Ta, si asculta-ne!

6. Dumnezeu a zis in sfintenia Lui: "Voi iesi biruitor, voi imparti Sihemul, si voi masura valea Sucot.

7. Al Meu este Galaadul, al Meu este Manase; Efraim este taria capului Meu, iar Iuda, toiagul Meu de carmuire:

8. Moab este ligheanul in care Ma spal: peste Edom Imi arunc incaltamintea: tara Filistenilor striga de bucurie din pricina Mea!"

9. Cine ma va duce in cetatea intarita? Cine ma va duce la Edom?

10. Oare nu Tu, Dumnezeule, care ne-ai lepadat, si nu mai iesi, Dumnezeule, cu ostirile noastre?

11. Da-ne ajutor, ca sa scapam din necaz! Caci ajutorul omului este zadarnic.

12. Cu Dumnezeu vom face ispravi mari, si El va zdrobi pe vrajmasii nostri.