joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 132

1. (O cantare a treptelor.) Doamne, adu-Ti aminte de David, si de toate necazurile lui!

2. Adu-Ti aminte cum a jurat el Domnului, si a facut urmatoarea juruinta Puternicului lui Iacov:

3. "Nu voi intra in cortul in care locuiesc, nu ma voi sui in patul in care ma odihnesc,

4. nu voi da somn ochilor mei, nici atipire pleoapelor mele,

5. pana nu voi gasi un loc pentru Domnul, o locuinta pentru Puternicul lui Iacov."

6. Iata, am auzit vorbindu-se despre el la Efrata, l-am gasit in ogorul Iaar...

7. "Haidem la locuinta Lui, sa ne inchinam inaintea asternutului picioarelor Lui!...

8. Scoala-Te, Doamne, vino la locul tau de odihna, Tu si Chivotul maretiei Tale!

9. Preotii Tai sa se imbrace in neprihanire, si credinciosii Tai sa scoata strigate de bucurie!

10. Pentru robul Tau David, nu lepada pe unsul Tau!"

11. Domnul a jurat lui David adevarul, si nu Se va intoarce dela ce a jurat: "Voi pune pe scaunul tau de domnie un fiu din trupul tau.

12. Daca fiii tai vor pazi legamantul Meu, si invataturile Mele, pe cari li le voi da, vor sedea si fiii lor in veci pe scaunul tau de domnie."

13. Da, Domnul a ales Sionul, l-a dorit ca locuinta a Lui, si a zis:

14. "Acesta este locul Meu de odihna pe vecie; voi locui in el, caci l-am dorit.

15. Ii voi binecuvanta din belsug hrana, voi satura cu pane pe saracii lui.

16. Voi imbraca in mantuire pe preotii lui, si credinciosii lui vor scoate strigate de bucurie.

17. Acolo voi inalta puterea lui David, voi pregati o candela unsului Meu,

18. voi imbraca cu rusine pe vrajmasii lui, si peste el va straluci cununa lui."