joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 61

1. (Catre mai marele cantaretilor. De cantat pe instrumente cu coarde. Un psalm al lui David.) Asculta, Dumnezeule, strigatele mele, ia aminte la rugaciunea mea!

2. Dela capatul pamantului strig catre Tine cu inima mahnita, si zic: "Du-ma pe stanca pe care n'o pot ajunge, caci este prea inalta pentru mine!

3. Caci Tu esti un adapost pentru mine, un turn tare impotriva vrajmasului.

4. As vrea sa locuiesc pe vecie in cortul Tau: sa alerg la adapostul aripilor Tale.

5. Caci Tu, Dumnezeule, imi asculti juruintele, Tu imi dai mostenirea celorce se tem de Numele Tau.

6. Tu adaugi zile la zilele imparatului: lungeasca-i-se anii pe vecie!

7. In veci sa ramana el pe scaunul de domnie, inaintea lui Dumnezeu! Fa ca bunatatea si credinciosia Ta sa vegheze asupra lui!

8. Atunci voi canta neancetat Numele Tau, si zi de zi imi voi implini juruintele.