joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 101

1. (Un psalm al lui David.) Voi canta bunatatea si dreptatea; Tie, Doamne, Iti voi canta.

2. Ma voi purta cu intelepciune pe o cale neprihanita. -Cand vei veni la mine? -Voi umbla cu inima fara prihana, in mijlocul casei mele.

3. Nu voi pune nimic rau inaintea ochilor mei; urasc purtarea pacatosilor; ea nu se va lipi de mine.

4. Inima stricata se va departa de mine; nu vreau sa cunosc pe cel rau.

5. Pe cel ce cleveteste in ascuns pe aproapele sau, il voi nimici; pe cel cu priviri trufase si cu inima ingamfata, nu-l voi suferi.

6. Voi avea ochii indreptati asupra credinciosilor din tara, ca sa locuiasca langa mine; cel ce umbla pe o cale fara prihana acela imi va sluji.

7. Cel ce se deda la inselaciune nu va locui in casa mea; cel ce spune minciuni nu va sta inaintea mea.

8. In fiecare dimineata voi nimici pe toti cei rai din tara, ca sa starpesc din cetatea Domnului pe toti ceice savarsesc nelegiuirea.