joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 118

1. Laudati pe Domnul, caci este bun, "caci in veac tine indurarea Lui!"

2. Sa zica Israel: "Caci in veac tine indurarea Lui!"

3. Casa lui Aaron sa zica: "Caci in veac tine indurarea Lui!"

4. Cei ce se tem de Domnul sa zica: "Caci in veac tine indurarea Lui!"

5. In mijlocul stramtorarii am chemat pe Domnul: Domnul m'a ascultat si m'a scos la larg.

6. Domnul este de partea mea, nu ma tem de nimic: ce pot sa-mi faca niste oameni?

7. Domnul este ajutorul meu, si ma bucur cand imi vad implinita dorinta fata de vrajmasii mei.

8. Mai bine este sa cauti un adapost in Domnul, decat sa te increzi in om;

9. mai bine sa cauti un adapost in Domnul decat sa te increzi in cei mari.

10. Toate neamurile ma inconjurau: in Numele Domnului, le tai in bucati.

11. Ma inconjurau, m'au impresurat: dar in Numele Domnului, le tai in bucati.

12. M'au inconjurat ca niste albine: se sting ca un foc de spini; in Numele Domnului, le tai in bucati.

13. Tu ma impingeai ca sa ma faci sa cad, dar Domnul m'a ajutat.

14. Domnul este taria mea si pricina laudelor mele; El m'a mantuit.

15. Strigate de biruinta si de mantuire se inalta in corturile celor neprihaniti: dreapta Domnului castiga biruinta!

16. Dreapta Domnului se inalta; dreapta Domnului castiga biruinta!

17. Nu voi muri, ci voi trai, si voi povesti lucrarile Domnului.

18. Domnul m'a pedepsit, da, dar nu m'a dat prada mortii.

19. Deschideti-mi portile neprihanirii, ca sa intru si sa laud pe Domnul.

20. Iata poarta Domnului: pe ea intra cei neprihaniti.

21. Te laud, pentruca m'ai ascultat, pentruca m'ai mantuit.

22. Piatra, pe care au lepadat-o zidarii, a ajuns sa fie pusa in capul unghiului cladirii.

23. Domnul a facut lucrul acesta: si este o minunatie inaintea ochilor nostri.

24. Aceasta este ziua, pe care a facut-o Domnul: sa ne bucuram si sa ne veselim in ea!

25. Doamne, ajuta! Doamne, da izbanda!

26. Binecuvantat sa fie cel ce vine in Numele Domnului! Va binecuvantam din Casa Domnului.

27. Domnul este Dumnezeu, si ne lumineaza. Legati cu funii vita pentru jertfa, si aduceti-o pana la coarnele altarului!

28. Tu esti Dumnezeul meu, si eu Te voi lauda; Dumnezeule, Te voi prea mari.

29. Laudati pe Domnul, caci este bun, caci in veac tine indurarea Lui!