joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 95

1. Veniti sa cantam cu veselie Domnului, si sa strigam de bucurie catre Stanca mantuirii noastre.

2. Sa mergem inaintea Lui cu laude, sa facem sa rasune cantece in cinstea Lui!

3. Caci Domnul este un Dumnezeu mare, este un Imparat mare mai pesus de toti dumnezeii.

4. El tine in mana adancimile pamantului, si varfurile muntilor sunt ale Lui.

5. A Lui este marea, El a facut-o, si manile Lui au intocmi uscatul:

6. veniti sa ne inchinam si sa ne smerim, sa ne plecam genunchiul inaintea Domnului, Facatorului nostru!

7. Caci El este Dumnezeul nostru, si noi santem poporul pasunei Lui, turma, pe care o povatuieste mana Lui... O! de ati asculta azi glasul Lui!

8. "Nu va impetriti inima, ca la Meriba, ca in ziua dela Masa, in pustie,

9. unde parintii vostri M'au ispitit, si M'au incercat, macarca vazusera lucrarile Mele.

10. Patruzeci de ani M'am scarbit de neamul acesta, si am zis: "Este un popor cu inima ratacita; ei nu cunosc caile Mele."

11. De aceea am jurat in mania Mea: "Nu vom intra in odihna Mea!"