joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 84

1. (Catre mai marele cantaretilor. De cantat pe Ghitit. Un psalm al fiilor lui Core.) Cat de placute sunt locasurile Tale, Doamne al ostirilor!

2. Sufletul meu suspina si tanjeste de dor dupa curtile Domnului, inima si carnea mea striga catre Dumnezeul cel viu!

3. Pana si pasarea isi gaseste o casa acolo, si randunica un cuib unde isi pune puii... Ah! altarele Tale, Doamne al ostirilor, Imparatul meu si Dumnezeul meu!

4. Ferice de ceice locuiesc in Casa Ta! Caci ei tot mai pot sa Te laude.

5. Ferice de ceice-si pun taria in Tine, in a caror inima locuieste increderea.

6. Cand strabat acestia Valea Plangerii, o prefac intr'un loc plin de izvoare, si ploaia timpurie o acopere cu binecuvantari.

7. Ei merg din putere in putere, si se infatiseaza inaintea lui Dumnezeu in Sion.

8. Doamne, Dumnezeul ostirilor, asculta rugaciunea mea! Ia aminte, Dumnezeul lui Iacov! -(Oprire).

9. Tu, care esti scutul nostru, vezi, Dumnezeule, si priveste fata unsului Tau!

10. Caci mai mult face o zi in curtile Tale de cat o mie in alta parte; eu vreau mai bine sa stau in pragul Casei Dumnezeului meu, decat sa locuiesc in corturile rautatii!

11. Caci Domnul Dumnezeu este un soare si un scut, Domnul da indurare si slava, si nu lipseste de niciun bine pe cei ce duc o viata fara prihana.

12. Doamne al ostirilor, ferice de omul care se increde in Tine!