joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 32

1. (Un psalm al lui David. O cantare.) Ferice de cel cu faradelegea iertata, si de cel cu pacatul acoperit!

2. Ferice de omul, caruia nu-i tine in seama Domnul nelegiuirea, si in duhul caruia nu este viclenie!

3. Cata vreme am tacut, mi se topeau oasele de gemetele mele necurmate.

4. Caci zi si noapte mana Ta apasa asupra mea; mi se usca vlaga cum se usuca pamantul de seceta verii.

5. Atunci Ti-am marturisit pacatul meu, si nu mi-am ascuns faradelegea. Am zis: "Imi voi marturisi Domnului faradelegile!" Si Tu ai iertat vina pacatului meu.

6. De aceea orice om evlavios sa se roage Tie la vreme potrivita! Si chiar de s-ar varsa ape mari, pe el nu-l vor atinge de loc.

7. Tu esti ocrotirea mea, Tu ma scoti din necaz, Tu ma inconjuri cu cantari de izbavire.

8. "Eu-zice Domnul-te voi invata, si-ti voi arata calea pe care trebuie s'o urmezi, te voi sfatui, si voi avea privirea indreptata asupra ta."

9. Nu fiti ca un cal sau ca un catar fara pricepere, pe cari-i strunesti cu un frau si o zabala cu cari-i legi, ca sa nu se apropie de tine.

10. De multe dureri are parte cel rau, dar cel ce se increde in Domnul, este inconjurat cu indurarea Lui.

11. Neprihanitilor, bucurati-va in Domnul si veseliti-va! Scoateti strigate de bucurie, toti cei cu inima fara prihana!