joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 28

1. (Un psalm al lui David.) Doamne, catre Tine strig. Stanca mea! Nu ramanea surd la glasul meu, ca nu cumva, daca Te vei departa fara sa-mi raspunzi, sa ajung ca cei ce se pogoara in groapa.

2. Asculta glasul rugaciunilor mele, cand strig catre Tine, si cand imi ridic manile spre locasul Tau cel Sfant.

3. Nu ma lua de pe pamant impreuna cu cei rai si cu oamenii nelegiuiti, cari vorbesc de pace aproapelui lor si, cand colo, au rautate in inima.

4. Rasplateste-le dupa lucrarile lor si dupa rautatea faptelor lor, rasplateste-le dupa lucrarea manilor lor! Da-le plata care li se cuvine!

5. Caci ei nu iau aminte la lucrarile Domnului, la lucrarea manilor Lui. Sa-i doboare si sa nu-i mai scoale!

6. Binecuvantat sa fie Domnul, caci asculta glasul rugaciunilor mele.

7. Domnul este taria mea si scutul meu; in El mi se increde inima, si sunt ajutat. De aceea imi este plina de veselie inima, si-l laud prin cantarile mele.

8. Domnul este taria poporului Sau, El este Stanca izbavitoare a unsului Sau.

9. Mantuieste, Doamne, poporul Tau, si binecuvanteaza mostenirea Ta! Fii pastorul si sprijinitorul lor in veci.