joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 38

1. (Un psalm al lui David. Spre aducere aminte.) Doamne, nu ma mustra in mania Ta, si nu ma pedepsi in urgia Ta.

2. Caci sagetile Tale s-au infipt in mine, si mana Ta apasa asupra mea.

3. N'a mai ramas nimic sanatos in carnea mea, din pricina maniei Tale; nu mai este nici o vlaga in oasele mele, in urma pacatului meu.

4. Caci faradelegile mele se ridica deasupra capului meu; ca o povara grea, sunt prea grele pentru mine.

5. Ranile mele miroasa greu si sunt pline de coptura, in urma nebuniei mele.

6. Sant garbovit, peste masura de istovit; toata ziua umblu plin de intristare.

7. Caci o durere arzatoare imi mistuie maruntaiele, si n'a mai ramas nimic sanatos in carnea mea.

8. Sant fara putere, zdrobit cu desavarsire; turburarea inimii mele ma face sa gem.

9. Doamne, toate dorintele mele sunt inaintea Ta, si suspinurile mele nu-Ti sunt ascunse.

10. Inima imi bate cu tarie, puterea ma paraseste, si lumina ochilor mei nu mai este cu mine.

11. Prietenii si cunoscutii mei se departeaza de rana mea, si rudele mele stau de o parte.

12. Ceice vor sa-mi ia viata isi intind cursele; ceice-mi cauta nenorocirea, spun rautati, si toata ziua urzesc la inselatorii.

13. Iar eu sunt ca un surd, n'aud; sunt ca un mut, care nu deschide gura.

14. Sant ca un om, care n'aude, si in gura caruia nu este niciun raspuns.

15. Doamne, in Tine nadajduiesc; Tu vei raspunde, Doamne, Dumnezeule!

16. Caci zic: "Nu ingadui sa se bucure vrajmasii mei de mine, si sa se fuduleasca impotriva mea, cand mi se clatina piciorul!"

17. Caci sunt aproape sa cad, si durerea mea este totdeauna inaintea mea.

18. Imi marturisesc faradelegea, ma doare de pacatul meu.

19. Dar vrajmasii mei sunt plini de viata si plini de putere; ceice ma urasc fara temei, sunt multi la numar.

20. Ei imi intorc rau pentru bine, imi sunt potrivnici, pentruca eu urmaresc binele.

21. Nu ma parasi, Doamne! Dumnezeule, nu Te departa de mine!

22. Vino degraba in ajutorul meu, Doamne, Mantuirea mea!