joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 140

1. (Catre mai marele cantaretilor. Un psalm al lui David.) Scapa-ma, Doamne, de oamenii cei rai! Pazeste-ma de oamenii asupritori,

2. cari cugeta lucruri rele in inima lor, si sunt totdeauna gata sa atate razboiul!

3. Ei isi ascut limba ca un sarpe, au pe buze o otrava de naparca.

4. Pazeste-ma, Doamne, de mainile celui rau! Fereste-ma de oamenii asupritori, cari se gandesc sa ma doboare!

5. Niste ingamfati imi intind curse si laturi, pun retele dealungul drumului, si imi intind capcane. -(Oprire).

6. Eu zic Domnului: "Tu esti Dumnezeul meu! Ia aminte, Doamne, la glasul rugaciunilor mele!

7. Doamne, Dumnezeule, taria mantuirii mele, Tu-mi acoperi capul in ziua luptei."

8. Nu implini, Doamne, dorintele celui rau, nu lasa sa-i izbuteasca planurile, ca sa nu se faleasca! -(Oprire).

9. Asupra capului celor ce ma inconjoara sa cada nelegiuirea buzelor lor!

10. Carbuni aprinsi sa cada peste ei! In foc sa fie aruncati, in adancuri, de unde sa nu se mai scoale!

11. Omul cu limba mincinoasa nu se intareste pe pamant, si pe omul asupritor, nenorocirea il paste si-l duce la pierzanie.

12. Stiu ca Domnul face dreptate celui obijduit, dreptate celor lipsiti.

13. Da, cei neprihaniti vor lauda Numele Tau, oamenii fara prihana vor locui inaintea Ta.