joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 86

1. (O rugaciune a lui David.) Ia aminte, Doamne, si asculta-ma! Caci sunt nenorocit si lipsit.

2. Pazeste-mi sufletul, caci sunt unul din cei iubiti de Tine! Scapa, Dumnezeule, pe robul Tau, care se increde in Tine!

3. Ai mila de mine, Doamne! Caci toata ziua strig catre Tine.

4. Inveseleste sufletul robului Tau, caci la Tine, Doamne, imi inalt sufletul.

5. Caci Tu esti bun, Doamne, gata sa ierti, si plin de indurare cu toti ceice Te cheama.

6. Pleaca-ti urechea, Doamne, la rugaciunea mea, ia aminte la glasul cererilor mele!

7. Te chem, in ziua necazului meu, caci m'asculti.

8. Nimeni nu este ca Tine intre dumnezei, Doamne, si nimic nu seamana cu lucrarile Tale.

9. Toate neamurile, pe cari le-ai facut, vor veni sa se inchine inaintea Ta, Doamne, si sa dea slava Numelui Tau.

10. Caci Tu esti mare, si faci minuni, numai Tu esti Dumnezeu.

11. Invata-ma caile Tale, Doamne! Eu voi umbla in adevarul Tau. Fa-mi inima sa se teama de Numele Tau.

12. Te voi lauda din toata inima mea, Doamne, Dumnezeul meu, si voi prea mari Numele Tau in veci!

13. Caci mare este bunatatea Ta fata de mine, si Tu imi izbavesti sufletul din adanca locuinta a mortilor.

14. Dumnezeule, niste ingamfati s-au sculat impotriva mea, o ceata de oameni asupritori vor sa-mi ia viata, si nu se gandesc la Tine.

15. Dar Tu, Doamne, Tu esti un Dumnezeu indurator si milostiv, indelung rabdator si bogat in bunatate si in crediciosie.

16. Indreapta-Ti privirile spre mine, si ai mila de mine: da tarie robului Tau, si scapa pe fiul roabei Tale!

17. Fa un semn pentru mine, ca sa vada vrajmasii mei si sa ramana de rusine, caci Tu ma ajuti si ma mangai, Doamne!