joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 92

1. (Un psalm. O cantare pentru ziua Sabatului.) Frumos este sa laudam pe Domnul, si sa marim Numele Tau, Prea Inalte,

2. sa vestim dimineata bunatatea Ta, si noaptea credinciosia Ta,

3. cu instrumentul cu zece coarde si cu alauta, in sunetele arfei.

4. Caci Tu ma inveselesti cu lucrarile Tale, Doamne, si eu cant de veselie, cand vad lucrarea manilor Tale.

5. Cat de mari sunt lucrarile Tale, Doamne, si cat de adanci sunt gandurile Tale!

6. Omul prost nu cunoaste lucrul acesta, si cel nebun nu ia seama la el.

7. Daca cei rai inverzesc ca iarba, si daca toti cei ce fac raul infloresc, este numai ca sa fie nimiciti pe vecie.

8. Dar Tu, Doamne, esti inaltat in veci de veci!

9. Caci iata, Doamne, vrajmasii Tai, iata vrajmasii Tai pier: toti cei ce fac raul sunt risipiti.

10. Dar mie, Tu-mi dai puterea bivolului, si m'ai stropit cu untdelemn proaspat.

11. Ochiul meu isi vede implinita dorinta fata de vrajmasii mei, si urechea mea aude implinirea dorintei mele fata de protivnicii mei cei rai.

12. Cel fara prihana inverzeste ca finicul, si creste ca cedrul din Liban.

13. Cei saditi in Casa Domnului, inverzesc in curtile Dumnezeului nostru.

14. Ei aduc roade si la batraneta, sunt plini de suc si verzi,

15. ca sa arate ca Domnul este drept, El Stanca mea, in care nu este nelegiuire.