joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 108

1. (O cantare. Un psalm al lui David.) Gata imi este inima sa cante, Dumnezeule! Voi canta, voi suna din instrumentele mele; aceasta este slava mea!

2. Desteptati-va, alauta si arfa! Ma voi trezi in zori de zi.

3. Te voi lauda printre popoare, Doamne, Te voi canta printre neamuri.

4. Caci mare este bunatatea Ta si se inalta mai pe sus de ceruri, iar credinciosia Ta pana la nori.

5. Inalta-Te peste ceruri, Dumnezeule, si fie slava Ta peste tot pamantul!

6. Pentru ca prea iubitii Tai sa fie izbaviti, scapa-ne prin dreapta Ta, si asculta-ne!

7. Dumnezeu a vorbit in sfintenia Lui: "Voi birui, voi imparti Sihemul, voi masura valea Sucot;

8. al Meu este Galaadul, al Meu Manase; Efraim este intaritura capului Meu, si Iuda, toiagul Meu de carmuire;

9. Moab este ligheanul in care Ma spal; Imi arunc incaltamintea asupra Edomului; strig de bucurie asupra tarii Filistenilor!"

10. Cine ma va duce in cetatea intarita? Cine ma va duce la Edom?

11. Oare nu Tu, Dumnezeule, care ne-ai lepadat, si care nu vrei sa mai iesi, Dumnezeule, cu ostirile noastre?

12. Da-ne ajutor in necaz, caci zadarnic este ajutorul omului.

13. Cu Dumnezeu vom face mari ispravi; El va zdrobi pe vrajmasii nostri.