joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 116

1. Iubesc pe Domnul, caci El aude glasul meu, cererile mele.

2. Da, El Si-a plecat urechea spre mine, de aceea-l voi chema toata viata mea.

3. Ma infasurasera legaturile mortii, si m'apucasera sudorile mormantului; eram prada necazului si durerii.

4. Dar am chemat Numele Domnului, si am zis: "Doamne, mantuieste-mi sufletul."

5. Domnul este milostiv si drept, si Dumnezeul nostru este plin de indurare.

6. Domnul pazeste pe cei fara rautate: eram nenorocit de tot, dar El m'a mantuit.

7. Intoarce-te, suflete, la odihna ta, caci Domnul ti-a facut bine.

8. Da, Tu mi-ai izbavit sufletul dela moarte, ochii din lacrami, si picioarele de cadere.

9. Voi umbla inaintea Domnului, pe pamantul celor vii.

10. Aveam dreptate cand ziceam: "Sant foarte nenorocit!"

11. In nelinistea mea, ziceam: "Orice om este inselator."

12. Cum voi rasplati Domnului toate binefacerile Lui fata de mine?

13. Voi inalta paharul izbavirilor, si voi chema Numele Domnului;

14. imi voi implini juruintele facute Domnului, in fata intregului Sau popor.

15. Scumpa este inaintea Domnului moartea celor iubiti de El.

16. Asculta-ma, Doamne, caci sunt robul Tau: robul Tau, fiul roabei Tale, si Tu mi-ai desfacut legaturile.

17. Iti voi aduce o jertfa de multamire, si voi chema Numele Domnului;

18. imi voi implini juruintele facute Domnului in fata intregului Sau popor,

19. in curtile Casei Domnului, in mijlocul tau, Ierusalime! Laudati pe Domnul!