joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 94

1. Doamne, Dumnezeul razbunarilor, Tu, Dumnezeul razbunarilor, arata-Te!

2. Scoala-Te, Judecatorul pamantului, si rasplateste celor mandri dupa faptele lor!

3. Pana cand vor birui cei rai, Doamne, pana cand vor birui cei rai?

4. Ei tin cuvantari puternice, vorbesc cu trufie, si toti cei ce fac raul se falesc.

5. Ei zdrobesc pe poporul Tau, Doamne, si asupresc mostenirea Ta.

6. Junghie pe vaduva si pe strain, ucid pe orfani,

7. si zic: "Nu vede Domnul, si Dumnezeul lui Iacov nu ia aminte!"

8. Totus, invatati-va minte, oameni fara minte! Cand va veti intelepti, nebunilor?

9. Cel ce a sadit urechea, s-ar putea sa n'auda? Cel ce a intocmit ochiul, s-ar putea sa nu vada?

10. Cel ce pedepseste neamurile, s-ar putea sa nu pedepseasca, El, care a dat omului pricepere?

11. Domnul cunoaste gandurile omului: stie ca sunt deserte.

12. Ferice de omul, pe care-l pedepsesti Tu, Doamne, si pe care-l inveti din Legea Ta,

13. ca sa-l linistesti in zilele nenorocirii, pana se va sapa groapa celui rau!

14. Caci Domnul nu lasa pe poporul Sau, si nu-Si paraseste mostenirea.

15. Ci se va face odata judecata dupa dreptate, si toti cei cu inima curata o vor gasi buna.

16. Cine ma va ajuta impotriva celor rai? Cine ma va sprijini impotriva celor ce fac raul?

17. De n'ar fi Domnul ajutorul meu, cat de curand ar fi sufletul meu in tacerea mortii!

18. Oridecate ori zic: "Mi se clatina piciorul!" bunatatea Ta, Doamne, ma sprijineste totdeauna.

19. Cand ganduri negre se framanta cu gramada inlauntrul meu, mangaierile Tale imi invioreaza sufletul.

20. Te vor pune cei rai sa sezi pe scaunul lor de domnie, ei cari pregatesc nenorocirea la adapostul legii?

21. Ei se strang impotriva vietii celui neprihanit, si osandesc sange nevinovat.

22. Dar Domnul este turnul meu de scapare, Dumnezeul meu este stanca mea de adapost.

23. El va face sa cada asupra lor nelegiuirea, El ii va nimici prin rautatea lor; Domnul, Dumnezeul nostru, ii va nimici.