joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 26

1. (Un psalm al lui David.) Fa-midreptate, Doamne, caci umblu in nevinovatie, si ma incred in Domnul, fara sovaire.

2. Cerceteaza-ma, Doamne, incearca-ma, trece-mi prin cuptorul de foc rarunchii si inima!

3. Caci bunatatea Ta este inaintea ochilor mei, si umblu in adevarul Tau.

4. Nu sed impreuna cu oamenii mincinosi, si nu merg impreuna cu oamenii vicleni.

5. Urasc adunarea celor ce fac raul, si nu stau impreuna cu cei rai.

6. Imi spal manile in nevinovatie, si asa inconjur altarul Tau, Doamne,

7. ca sa izbucnesc in multamiri, si sa istorisesc toate minunile Tale.

8. Doamne, eu iubesc locasul Casei Tale, si locul in care locuieste slava Ta.

9. Nu-mi lua sufletul impreuna cu pacatosii, nici viata cu oamenii cari varsa sange,

10. ale caror mani sunt nelegiuite, si a caror dreapta este plina de mita!

11. Eu umblu in neprihanire; izbaveste-ma, si ai mila de mine!

12. Piciorul meu sta pe calea cea dreapta: voi binecuvanta pe Domnul in adunari.