joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 55

1. (Catre mai marele cantaretilor. De cantat pe instrumente cu coarde. O cantare a lui David.) Ia aminte, Dumnezeule, la rugaciunea mea, si nu Te ascunde de cererile mele!

2. Asculta-ma, si raspunde-mi! Ratacesc incoace si incolo, si ma framant,

3. din pricina zarvei vrajmasului si din pricina apasarii celui rau. Caci ei arunca nenorocirea peste mine, si ma urmaresc cu manie.

4. Imi tremura inima in mine, si ma cuprinde spaima mortii,

5. ma apuca frica si groaza, si ma iau fiorii.

6. Eu zic: "O, daca as avea aripile porumbelului, as sbura, si as gasi undeva odihna!"

7. Da, as fugi departe de tot, si m'as duce sa locuiesc in pustie. -(Oprire).

8. As fugi in graba la un adapost de vantul acesta napraznic si de furtuna aceasta.

9. Nimiceste-i, Doamne, imparte-le limbile, caci in cetate vad sila si certuri;

10. zi si noapte ei ii dau ocol pe ziduri: nelegiuirea si rautatea sunt in sanul ei;

11. rautatea este in mijlocul ei, si viclesugul si inselatoria nu lipsesc din pietele ei.

12. Nu un vrajmas ma batjocoreste, caci as suferi: nu protivnicul meu se ridica impotriva mea, caci m'as ascunde dinaintea lui.

13. Ci tu, pe care te socoteam una cu mine, tu, frate de cruce si prieten cu mine!

14. Noi, cari traiam impreuna intr'o placuta prietenie, si ne duceam impreuna cu multimea in Casa lui Dumnezeu!

15. Sa vina moartea peste ei, si sa se pogoare de vii in locuinta mortilor! Caci rautatea este in locuinta lor, in inima lor.

16. Dar eu strig catre Dumnezeu, si Domnul ma va scapa.

17. Seara, dimineata, si la amiaza, oftez si gem, si El va auzi glasul meu.

18. Ma va scapa din lupta care se da impotriva mea, si-mi va aduce pacea, caci multi mai sunt impotriva mea!

19. Dumnezeu va auzi, si-i va smeri, El, care, din vecinicie, sta pe scaunul Lui de domnie. -(Oprire). Caci in ei nu este nicio nadejde de schimbare, si nu se tem de Dumnezeu.

20. Ei pun mana pe cei ce traiau in pace cu ei, si isi calca legamantul.

21. Gura lor este dulce ca smantana, dar in inima poarta razboiul: cuvintele lor sunt mai alunecoase decat untdelemnul, dar cand ies ele din gura, sunt niste sabii.

22. Incredinteaza-ti soarta in mana Domnului, si El te va sprijini. El nu va lasa niciodata sa se clatine cel neprihanit.

23. Si Tu, Dumnezeule, ii vei pogora in fundul gropii. Oamenii setosi de sange si de inselaciune, nu vor ajunge nici jumatate din zilele lor. Eu insa ma incred in Tine!