joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 27

1. (Un psalm al lui David.) Domnul este lumina si mantuirea mea: de cine sa ma tem? Domnul este sprijinitorul vietii mele: de cine sa-mi fie frica?

2. Cand inainteaza cei rai impotriva mea, ca sa-mi manance carnea, tocmai ei-prigonitorii si vrajmasii mei-se clatina si cad.

3. Chiar o ostire de ar tabara impotriva mea, inima mea tot nu s-ar teme. Chiar razboi de s-ar ridica impotriva mea, tot plin de incredere as fi.

4. Un lucru cer dela Domnul, si-l doresc fierbinte: as vrea sa locuiesc toata viata mea in Casa Domnului, ca sa privesc frumusetea Domnului, si sa ma minunez de Templul Lui.

5. Caci El ma va ocroti in coliba Lui, in ziua necazului, ma va ascunde supt acoperisul cortului Lui, si ma va inalta pe o stanca.

6. Iata ca mi se si inalta capul peste vrajmasii mei, cari ma inconjoara: voi aduce jertfe in cortul Lui in sunetul trambitei, voi canta si voi lauda pe Domnul.

7. Asculta-mi, Doamne, glasul cand Te chiem: ai mila de mine si asculta-ma!

8. Inima imi zice din partea Ta: "Cauta Fata Mea!" Si Fata Ta, Doamne, o caut!

9. Nu-mi ascunde Fata Ta, nu indeparta cu manie pe robul Tau! Tu esti ajutorul meu, nu ma lasa, nu ma parasi, Dumnezeul mantuirii mele!

10. Caci tatal meu si mama mea ma parasesc, dar Domnul ma primeste.

11. Invata-ma, Doamne, calea Ta, si povatuieste-ma pe cararea cea dreapta, din pricina vrajmasilor mei.

12. Nu ma lasa la bunul plac al protivnicilor mei! Caci impotriva mea se ridica niste martori mincinosi, si niste oameni, cari nu sufla decat asuprire.

13. O! daca n'as fi incredintat ca voi vedea bunatatea Domnului pe pamantul celor vii!...

14. Nadajduieste in Domnul! Fii tare, imbarbateaza-ti inima, si nadajduieste in Domnul!