joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 6

1. (Catre mai marele cantaretilor. De cantat pe instrumente cu coarde. Pe arfa cu opt coarde. Un psalm al lui David.) Doamne, nu ma pedepsi cu mania Ta, si nu ma mustra cu urgia Ta.

2. Ai mila de mine, Doamne, caci ma ofilesc! Vindeca-ma, Doamne, caci imi tremura oasele.

3. Sufletul mi-i ingrozit de tot; si Tu, Doamne, pana cand vei zabovi sa Te induri de mine?

4. Intoarce-Te, Doamne, izbaveste-mi sufletul! Mantuieste-ma, pentru indurarea Ta!

5. Caci cel ce moare nu-si mai aduce aminte de Tine; si cine Te va lauda in locuinta mortilor?

6. Nu mai pot gemand! In fiecare noapte imi stropesc asternutul, si-mi scald patul in lacrami.

7. Mi s-a supt fata de intristare, si a imbatranit din pricina tuturor celor ce ma prigonesc.

8. Departati-va dela mine, toti cei ce faceti raul! Caci Domnul a auzit glasul plangerii mele!

9. Domnul imi asculta cererile, si Domnul imi primeste rugaciunea!

10. Toti vrajmasii mei vor fi acoperiti de rusine, si cuprinsi de spaima; intr'o clipa vor da inapoi, acoperiti de rusine.