joi, 9 aprilie 2009

Psalmul 9

1. (Catre mai marele cantaretilor. Se canta ca si "Mori pentru fiul". Un psalm al lui David.) Voi lauda pe Domnul din toata inima mea, voi istorisi toate minunile Lui.

2. Voi face din Tine bucuria si veselia mea, voi canta Numele tau, Dumnezeule Prea Inalte,

3. pentruca vrajmasii mei dau inapoi, se clatina, si pier dinaintea Ta.

4. caci Tu imi sprijinesti dreptatea si pricina mea, si stai pe scaunul Tau de domnie ca un judecator drept.

5. Tu pedepsesti neamurile, nimicesti pe cel rau, le stergi numele pentru totdeauna si pe vecie.

6. S-au dus vrajmasii! N'au ramas din ei decat niste daramaturi vecinice! Niste cetati daramate de Tine! Li s-a sters pomenirea!

7. Ei s-au dus, dar Domnul imparateste in veac, si Si-a pregatit scaunul de domnie pentru judecata.

8. El judeca lumea cu dreptate, judeca popoarele cu nepartinire.

9. Domnul este scaparea celui asuprit, scapare la vreme de necaz.

10. Cei ce cunosc Numele Tau, se incred in Tine, caci Tu nu parasesti pe cei ce Te cauta, Doamne!

11. Cantati Domnului, care imparateste in Sion, vestiti printre popoare ispravile Lui!

12. Caci El razbuna sangele varsat, si Isi aduce aminte de cei nenorociti, nu uita strigatele lor.

13. Ai mila de mine, Doamne! Vezi ticalosia in care ma aduc vrajmasii mei, si ridica-ma din portile mortii,

14. ca sa vestesc toate laudele Tale, in portile fiicei Sionului, si sa ma bucur de mantuirea Ta.

15. Neamurile cad in groapa pe care au facut-o, si li se prinde piciorul in latul pe care l-au ascuns.

16. Domnul Se arata, face dreptate, si prinde pe cel rau in lucrul manilor lui. (Joc de instrumente. Oprire.)

17. Cei rai se intorc la locuinta mortilor: toate neamurile cari uita pe Dumnezeu.

18. Caci cel nenorocit nu este uitat pe vecie, nadejdea celor sarmani nu piere pe vecie.

19. Scoala-Te, Doamne, ca sa nu biruie omul; neamurile sa fie judecate inaintea Ta!

20. Arunca groaza in ei, Doamne, ca sa stie popoarele ca nu sunt decat oameni! (Oprire.)